vrijdag 25 januari 2013

Nog 50 keer jarig zijn

Op donderdagavond 24 januari troffen we tijdens Boekenproeven van en door drie collega's de volgende memobriefjes aan in de bibliotheek van Heesch. One Direction is hier zoals overal in de regio (en het land) dé populairste jongensband voor jonge pubermeisjes. Ook hing hier een wonderbaarlijk mooi geformuleerd motto voor een van de kerntaken van de Openbare Bibliotheek: proberen iets te doen aan het probleem dat in ons land zeer veel mensen feitelijk niet kunnen lezen (en schrijven).

Heel vaak jarig zijn en rijk worden  a.u.b. ik wil niet dood
Leven!
Mijn rijbewijs & mijn studie halen & dan heel gelukkig worden! + een hele lieve vriend
Wil ik alles doen wat ik nog niet gedaan heb! Ik wil niet dood gaan

Leven!!  Jarig zijn en rijk worden  niet dood gaan
Genieten van het leven en de leuke dingen en naar 1D
Heel veel boeken lezen!

Na een One Direction concert
Naar Stadion kunnen en Cito supergoed maken en naar 1D concert gaan I love 1D
Een fijn en gezond leven en veel plezier + genieten vooral meizelf blijven

Innerlijke rust
Dat er minder ruzie, onbegrip, vandalisme enz. zou zijn!
Nog 50 keer jarig zijn!

Heel rijk worden en een goed leven en genieten van de leuke en fijne dingen die ik en mijn gezin kan doen ...
Hebben gevoeld dat ik leef!
Nog kunnen genieten van het leven, en het positief zien!
Kunnen meemaken dat mijn omi beter wordt van de stomste ziekte 'kanker'. En dat omi nog lang blijft leven, met ene gelukkig leven

Hockyteam 1e klasse spelen  2 hockeymeisjes
One Direction ontmoeten en gelukkig leven hebben
Alles wat ik nog niet heb gedaan
Lol maken met vriendinnen en hockeyster worden

Dat nog meer mensen minder moeite hebben met lezen en schrijven
De hele wereld gelukkig zien
Rijk zijn en minder knap maar meer geld hebben

Heel vaak jarig zijn en rijk worden. A.U.B. ik wil niet dood
Wapens de wereld uit
Genoeg voedsel voor iedereen

Klik hier voor een Picasa-carrousel met 999 bijdragen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten