woensdag 9 januari 2013

Een goede tijd hebben in liefde en harmonie

Hieronder bijdragen uit de Veghelse bibliotheek. Een bijdrage van iemand die waarschijnlijk niet lang meer te leven heeft. Althans daar op hint. En pal daarnaast een joch dat graag in een Ferrai wil scheuren.


Alle ruzie's weer goed maken
Een wereldreis hebben gemaakt
Beroemd zijn  hoi

3e tocht naar SdeC
Naar mijn fammilie -> famillie gaan
Gelukig leven
Groeien naar een beter bewustzijn en liefdevol omgaan met mijn naasten en iedereen die ik op mijn levensweg tegenkom

VertrouwBare Samen Levings in goede gezel schap en een leuk avontuur
Aan het slapen zijn
Heel m'n familie zien!
De ware ontmoeten
Zijn en blijven wie ik ben! Geniet!
Justin Bieber zien!

Veel genieten met m'n gezin en vrienden
Super graag een parkiet   Aylin
Een leuke jongen ontmoeten

Goed kunnen paardrijden & turnen en lol hebben
So veel mogelijk zien
Als je weet dat het bijna zover is, zijn je verlangens niet meer zo groot! Gewoon samen met je gezin en de mensen waar je om geeft een goede tijd hebben in liefde en harmonie

De loterij winnen. Een rijke man .... - rijk worden
Ferrari rijden!  Paul

Klik hier voor een Picasa-carrousel met 999 bijdragen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten