woensdag 16 januari 2013

Een gezond en leuk leven hebben (heb ik al hoor)

In de bibliotheek van Ravenstein hingen op woensdag 16 januari onderstaande memobriefjes.




Gaan surfen in Australië of een grote dansshow voor 1000 mensen
Wil ik met Sam op vakantie naar India en daar samen surfen
Nog een keer naar Tenerife met mijn familie en een gezond en leuk leven hebben (heb ik al hoor)
Een ponij  Sam

M'n kinderen op zien groeien tot pappa's en 'n leuke en gezonde oma worden!!
Mijn familie zien en veel geld afgeven aan leuk dingen
Dat mijn familie en vrienden gezond en gelukkig zijn

Iets ontwerpen in New York en er super beroemd mee worden. En ik wil ook met al m'n vriendinnen, vrienden en familie voor altijd bevriend zijn!
Naar gaan buzie jumpen
Ontdekt hebben wie ik ben

Een reuzegrote wereldtoer (geen een land overslaan)
Een pony krijgen en een villa
Wil ik mijn adoptie ouders ontmoeten

Dolgraag in Schotland of Wales voor 'n tijdje op 't platteland in een petieterig cottage wonen
Een keer vliegen ...!! 1echt zelf vliegen of met het vliegtuig naar Canada en NY
Naar New York en ook een keer naar Australië met  Kim of Renske - Ankie

Dat mijn kinderen gelukkig zijn en een fijn leven hebben
Een wedstrijd mee voetballen met Real Madrid

Op wereldtour!
Mijn hele familie zien, en ze voor alles bedanken!

Iedereen doei zeggen   van iedereen liefdevol afscheid nemen

Nog naar Parijs en New York

Klik hier voor een Picasa-carrousel met 999 bijdragen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten