dinsdag 8 januari 2013

Zonder mezelf daarbij te niet te doen

Een veertigtal nieuwe bijdragen.

Bij het Nederlandse honkbalteam komen
Naar Afrika (Wild, west.
Een leuk gezin krijgen

Veel bieden
Gelukkig zijn met Gerard, Dorus + Siem en alle vrienden om ons heen
Rijk zijn
Naar de top en parashute springen   Dit is cool!!
VW Golf krijge

Dat m'n mama en papa niet dood gaan
Mijn vamilie zin en nog ene leven krijgen
Mijn kleinkinderen groot zien worden

Mijn bezit aan mijn broertje geven
Eerst een lief gezin krijgen en gezond blijven en blij zijn met nu
Verkering met: Jules + een kindje
Verlieft worden en trouwen

Genieten (weten hoe dat moet)Gelukkig blijven en gezellig leven
Trouwen met Rein
Profvoetballer worden
In een bad zitten vol friet en maio en ketjep
Bejaard zijn

Monsif in het egt zien
Dat het vreden op aarde is  Zora 7 jaar
Rijk worden en het geld aan goede doelen geven
Nog iedereen van mijn fammilie en vrienden zien

Bij de politie
Zoveel mogelijk mensen gelukkig maken, zonder mezelf daarbij te niet te doen
Wil ik weten, wat er na de dood komt
Dat Justin Bieber een kus geef

Treggings te paard maken
Van mijn astma af
Geen oorlog
 Heel vaak bij mijn familie zijn - Heel veel met oma lezen - Heel vaak met broertje + zusje spelen - Ik hou van jullie!
Leven

Alles gedaan hebben wat ik wil zoals: Dierenarts worden, Geld gedoneerd hebben aan het WNF en KWF kankerbestrijding, rijk worden, nieuwe vrienden maken en in een grote villa met allemaal dieren wonen: Mijn wens!


Dat mijn ouders mijn dierenpraktijk zien!
Reizen Kijken Horen
Naar Ajax-Feyenoord

Wil ik mijn boek uit lezen van hoe wort ik een zeemirman
Naar Turkije en gwn leven als een mens. En wil ik mijn opleiding afmaken en politie (rechercheur) worden + een range rover + een villa

Klik hier voor een Picasa-carrousel met 999 bijdragen



1 opmerking:

  1. Goede dag! Ik hoop dat jullie allemaal en je families veilig zijn? De Covid-19-situatie wordt echt het ergste over de hele wereld, we bidden allemaal tot de almachtige god om ons te sterken, zodat we in leven kunnen blijven om te getuigen, ik heb goed nieuws gebracht waar iedereen van kan profiteren en ook het voorrecht kan helpen, als je een goed en aardig persoon zijn, die ook de wereld een betere plek willen maken om te leven, nu selecteert de vrijmetselarijvereniging de aardigste mensen die geïnteresseerd zijn om zich bij de samenleving aan te sluiten, en het goede deel is die vrijmetselarijvereniging waar ze niet bij betrokken zijn zelf in slechte dingen, ze zijn niet zoals de illuminati-samenleving, de vrijmetselarij-maatschappij gelooft in god, ze zijn een groep mensen die samenkomen om de oorspronkelijke toestand van mensen en anderen te evalueren, zodra je lid wordt van de samenleving, hebben ze een hoeveelheid voordeel die we worden aan u gegeven als het nieuwe lid, en u moet 10% van het voordeel gebruiken om het voorrecht te helpen, en de geloofsbrieven van de heerschappij te behalen, ik dring er bij u op aan als u interesse heeft, zoek het officiële contactadres hieronder, u kunt worden een van de gelukkige willekeurig, iedereen heeft een goed nieuws in zich, het goede nieuws is dat je niet weet hoe geweldig je kunt zijn! Hoeveel kun je liefhebben! Wat je kunt bereiken! En wat je potentieel is, blijf sterk, sta op, heb een stem. WhatsAppen; +31 687329133
    Mail adres; info.masonic.oregon@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen