dinsdag 22 januari 2013

Vooral blijven genieten van de kleine pareltjes van het leven

Hieronder enkele bijdragen uit de bibliotheek Lith aangevuld met memo's uit Oss.


Vooral blijven genieten van de kleine pareltjes van het leven.
Willen vliegen in een buis waar lucht uitkomt en mijn familie een gelukkig leven wensen
Vragen aan onze familie omdat ze meegaan. En mijn allerbeste vriendin natuurlijk ook

... een verschil gemaakt hebben ...
Mijn broer sexy zien zoals Zayn Malik
Dat ik gelukkig word
Altijd gezond blijven

Kinderen krijgen
Popster worden en gezond blijven
Mijn dromen uit laten komen ...!

Mijn BFF in Amerika bezoeken
Bewuster leven  Degene die ik lief heb echt zien en horen
Op vakantie zijn geweest met al mijn vriendinnen

Beroemd zijn geworden met kapster en haar dingetjes
Schone energie

1x naar New York
Een paddenstoel als huisdier
naar Parijs (Eifeltoren)

Klik hier voor een Picasa-carrousel met 999 bijdragen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten