vrijdag 18 januari 2013

Dat ik niet snel dood ga en voor iedereen geluk

Op donderdag 17 januari 2013 troffen we in de bibliotheek in Heeswijk-Dinther onderstaande bijdragen aan.

Snowboarden in Frankrijk en een gelukkig leven

Wil ik nog hééééél veel leuke dingen doen
Dat mijn herinneringsboeken voor de kinderen in ieder geval tot hun 18e zijn ingevuld

Nog een keer naar Noorwegen om het graf van mijn speciale tante-zuster te bezoeken
Een wereldreis maken

Mijn kinderen zien opgroeien tot lieve volwassen mensen
Nog een keer naar Amerika!
Nog heel lang van het leven genieten en vrede overal

Geen oorlogen meer!!!
Vrede
1. Naar de film gaan die ik wil  2. Maak een te doen lijst

Gaan doen wie ik ben!

Weten: "Is er leven na de dood?"
Graag vreden. En dat ik niet snel dood ga en voor iedereen geluk

Klik hier voor een Picasa-carrousel met 999 bijdragen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten