dinsdag 15 januari 2013

Leven zonder een oordeel te hebben over de ander

In de bibliotheek van Zeeland hingen op maandag 14 januari onderstaande memo's. Ook hier zijn veel 1D-fans (= One Direction).

Martien opa zien worden
Mezelf terugvinden en weer echt gelukkig zijn met wie ik ben
Mijn kleinkinderen zien opgroeien
Dat ik oud word met Mandy

One Direction ontmoeten
Dat ik oud word met Julia
De hele wereld gezien hebben
Beroemd zijn 1D ontmoeten en naar concerten met lief meisje
Een leuk leven hebben

Gelukig leeven lijden met de famielie
Beroemd worden en heeel veel winkelen
Zangeres worden van K3
Dat mijn kinderen hun baan blijven behouden
Dat we het leuk hebben met zijn allen!!
Naar 'n supergoed concert geweest zijn!

Naar mijn tante in Italië  tante Janie
Dat de wereld een fijne plek voor iedereen is!
Iedereen een fijn leven wensen
Marianne oma zien worden
Een eigen huis

Profvoetballer worden  Kes
Slank zijn
Beroemt sijn  Robin
Nog een verre reis gaan maken
Dat ik een fijn leven heb

Een mooi leven te gemoed krijgen
Profvoetballer worden
Mijn 100ste verjaardag viere
Prof zijn
Gelukkig zijn

Bij mijn liefste Noud zijn om nog 1 keer te zeggen hoeveel ik van hem hou!
Nog lang genieten van mijn gezin en vrienden!
In een luchtballon met mij beste vriendin: Sarah
Beroemd worden!  Anna
Dat we mogen gaan leven zonder een oordeel te hebben over de ander. In liefde vanuit je hart
Gelukkig zijn  Fabienne

Eerst 'n gezond oud vrouwtje worden samen met mijn manneke
Selena Gomez ontmoete en meedoen met de Voice kids
Vrede in heel de wereld
One Direction ontmoeten en met dolfijnen zwemmen!
Een wereldreis maken
Met dolfijnen zwemmen  Janne

Shoppen in een Chanel winkel!
Wil ik vrienden blijven
Wil ik naar One Direction consert geweest zijn
Naar het concert van JB zijn geweest met BFF
J.K. Rowling ontmoeten

Nog lang genieten met mijn fam en vriendinnen! En natuurlijk One Direction ontmoeten. Een een beste vriendin zo superfijn zijn! Iemand die je kan vertrouwen
I love One Direction. Hopelijk ontmoet ik ze
Gelukkig zijn met man kinderen en kleinkinderen en ieder die me dierbaar is
Vrede in heel de wereld

Klik hier voor een Picasa-carrousel met 999 bijdragen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten