vrijdag 1 februari 2013

Vragen aan onze familie ofdat ze mee gaan

Op woensdag 30 januari hingen in de bibliotheek van Lith deze memo's. Met een wel zeer bijzondere opdracht: ofdat de familie mee zou willen gaan. Als het zover is.

Een feest

Wil ik nog genieten van het leven! En mijn ouders een gelukkig leven wensen
1000 jaar nog leven en 300 miljard € winen en mijn familie een goed elven hebben en bij Ajax en Stekenburg

Ik hep een feest in mijn huis
Een kus van mijn moeder krijgen
Dat mijn beste vriendinnen en mijn  familie goed leven
Nog 100 jaar leven

De loterij winnen!
Een leuk leven hebben met mijn familie en mijn vrienden
Vragen aan onze familie ofdat ze mee gaan. En mijn állerbeste vriendin natuurlijk ook

Genoten hebben van het leven op mijn manier
In het stadion van fc Bracelona zijn geweest

Klik hier voor een Picasa-carrousel met 999 bijdragen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten