vrijdag 15 februari 2013

Zijn zoals ik voor deze wereld ben bedoeld!

Hieronder treft u memo's aan uit de bibliotheek in Zeeland. Twee memo's werden in de aanhef veranderd, van 'ik' naar 'wij'. En ontroerend is het jongetje dat profvoetballer wil worden bij Ajax. Of, als dat niet kan, een seizoenskaart wil hebben.

Dat de wereld fijn is voor iedereen  Liefs ...
Voor wij dood gaan willen wij voor altijd vriendinnen blijven
Me vriend bedanken Kevin!! van Mauuel
Dat ik ene leuk en gezonde familie heb

Een café hebben met mijn beste vriend
Dat mijn kinderen en kleinkinderen een gelukkig leven hebben
Nog lang vriendinen blijven!
Zijn zoals ik voor deze wereld ben bedoeld!
Iets betekend hebben op deze wereld en beste vriendinnetjes zijn/blijven met Niki

Niet meer dan een ander  Dat er geen kinderarbeid meer
Graag met vrienden op vakantie
Heel gelukkig worden en beste vriendinnetjes blijven met Famke

Mijn kinderen zien!
Naar het concert van One Direction en hun handtekening hebben!
Een wereld ster worden  One Direction ontmoeten
Skieën
Prof kieper worden

Een beroemde schrijfster zijn
Heel gelukkig oma zijn
Bespaard blijven van alle ellende
One Direction ontmoeten!

Een tijger aaien
Terug komen in me oude leven
Shoppen in de duurste kledingwinkel
Met BFF's dolfijnen zwemmen

Blijven zo als ik ben
Heel veel
One Direction ontmoeten en naar hun concert gaan
Lol
One Direction ontmoeten met Isa Gossens van Myrthe

 Paard rijden
Dat ik soldaat woord
Beroemt worden. En gelukkig zijn
Naar One Direction consert geweest zijn
Nog een wereldreis maken
Met dolfijnen zwemmen
In een luchtballon met mijn vriendinnen

Nog van alles doen. Groetjes Roos!
Op een tijger rijden
Naar het tomatenfeest in Spanje en het poeder (lente) feest in India
The Voice (kids) winnen en boekenschrijfster worden
Terug naar me echte ouders
Duiken in de zee
Bungy jumpen
Een pony en met vriendinnen dingen doen

Nog lang vriendinnen blijven met Nele
Een rijs naar NY
De 4e ster op m'n Ajax-shirt!
Een limousine hebben
Afscheid nemen!
Bij mijn schatje Julia blijven!
Alle Jan Jans en de kinderen gelezen willen hebben!
Bij mijn schatje Britt zijn!

Onder huppelsmouskes hebben gezeten
Dat de tweeling van mijn tante goed op de wereld komt
Een leuk spokenfeest hebben en daarna nog gelukkig leven!
Een vrolijk leven hebben gehad
Een heel lang leven heb!

Een archeologische ontdekking doen en een gelukkig leven hebben!
Gelukkig zijn
Heel rijk worden en een gelukkig leven lijden met mijn BFF: Mariëlle
Hoi zegen

In de achtbaan
Kinderen krijgen
Leven!
Lang vriendinnen zijn met lieverd Julia
Mijn eigen restaurant
Nog lang vriendinnen zijn met me lieverd Yvon
One Direction ontmoeten
Oud zijn

Naar het 1D concert op 1 mei!
Lang leven
One Derection ontmoeten
Vrede op aarde en beroemde mensen ontmoeten
Een bruine Labrador die Spunky heet!
Beste vriendinnen blijven
Genieten van alles wat ik heb
Héél gezond en oud worden samen met de mensen die ik lief heb
Profvoetballer worden of een seizoenskaart van Ajax.

Klik hier voor een Picasa-carrousel met 999 bijdragen

1 opmerking: