zaterdag 22 december 2012

Een mooi leven te gemoed krijgen

Teksten uit de bibliotheek van Zeeland (in de gemeente Landerd).





beroemd worden
heel rijk worden en een gelukkig leven lijden met mijn bff: Marielle
gelukkig zijn



dat er vrede is overal op aarde
een vrolijk leven hebben gehad

prof zijn
Martien opa zien worden
one direction ontmoeten
de hele wereld gezien hebben
mijn kleinkinderen zien opgroeien

mezelf terugvinden en weer echt gelukkig zijn met wie ik ben
dat mijn kinderen hun baan blijven behouden
dat we het leuk hebben met zijn allen!!!!
naar mijn tante in Italië, tante Janie
naar een supergroot concert geweest zijn
dat de wereld een fijne plek voor iedereen is!
Marianne oma zien worden

Klik hier voor een Picasa-carrousel met 999 bijdragen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten