woensdag 12 december 2012

De eerste dinsdag

Vanaf dinsdag 10 december konden bezoekers in de bibliotheek van Oss memobriefjes invullen en ophangen. Klik hier voor de 'oogst' tot circa twaalf uur 's middags. Woensdagochtend 12 december troffen we onderstaande memobriefjes op de wand aan.


Mijn familie trots maken
Zonder handen een slagroomtaart eten
Met mijn beste vrienden een groot avontuur beleven!
Trots terug kijken op het leven dat ik heb geleeft
De gene vinden op wie ik al heel lang wacht


Naar Auswitz toe
Mijn zoon gelukkig in het leven zien staan!
One Direction ontmoeten - I love One Direction
Mezelf leren kennen en zijn in dit leven


De wereld hebben verkend
Trots zijn over het leven wat ik opgebouwd heb
Leren om elk medemens te waarderen met alle goede en minder goede kanten die iedereen heeft

Dat we met meer respect met elkaar omgaan!
Met mijn beste vrienden een groot avontuur beleven!
Naar Amikika naar alle Disneylands!

Klik hier voor een Picasa-carrousel met 999 bijdragen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten