woensdag 19 december 2012

Dat wij voor altijd zussies blijven

Laat in de middag van woensdag 19 december waren in de bibliotheek van Oss weer veel nieuwe memo's ingevuld en opgehangen. Voor degenen die de situatie ter plekke kennen: we zij bezig met de tweede wand.

Wil ik een zorgeloos leven geleid hebben
Mijn kinderen zien opgroeien tot zelfbewuste mensen met compassie voor de medemens
Genieten met mijn gezin

Dat mijn beste vriendin een dak boven haar hoofd heeft
Met mijn vriendin iets leuks doen
Met mijn gezin ergens naartoe

Nog jaren samen zijn met mijn Sjanneke leven en genieten samen
Meemaken dat er géén kinderen worden verkracht en vermoord. Geen gekken, die niet weten wat te doen met hun tijd!! Geniet van het leven, want het duurt maar even. Blijf van een ander af!!!

Mijn zoon gelukkig zien!

Kunnen opruimen
Naar Aruba!
Mijn bieb pasje vinden en dat Aleyna normaal wordt!
Een gelukkig leven gehad hebben!!!

Een rijke vent krijgen
Mama worden
Een dak boven me hooft hebben
Juffrouw worden

Dat mijn moeder minder gestrest is!
Mijn kleinzoon een geweldige toekomst geven zonder geweld
Waarom al die moorden? Waarom al die pijn? Waarom zoveel gestoorden? laten we niet allemaal gelukkig zijn?! Stop de ellende en verdriet, en maak ene betere wereld in verschiet!


Rechter worden  Studeren
Met de liefde van me leven een trip naar Dubai, Newyork, Turkije maken  Kiki

Wereldvrede!
Wij voor altijd zussies blijven

Schoolbord
In Oss staat een schoolbord waarop veel geschreven, maar nog meer gekliedert wordt. Af en toe staan er opmerkelijke bijdragen.

Nog een keer naar oma toe

Klik hier voor een Picasa-carrousel met 999 bijdragen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten