dinsdag 18 december 2012

Leren, me minder kritiek aan te trekken

In het weekend werden in de Osse bibliotheek onderstaande teksten opgehangen.

Leren leven!
Gelukkig worden met man en 2 kinderen
Graag een muis!


Ontstressen
Nog mooier zijn dan nu!
Veel geld hebben!
Mensen in Afrika helpen Kinderen voeden en volwassenen selfsupporting laten worden
Op wintersport met mijn kinderen
Van elke dag kunnen zeggen dat ik er het beste van gemaakt heb


Leren, me minder kritiek aan te trekken
Mijn biologische fam ontmoeten Een wereldreis gemaakt hebben DE ware ontmoet hebben


Naar Aruba?
Op vakantie met vrienden
Veel meer stilstaan en genieten van de kleine dingen in het leven


Dat er geen bont meer gedragen wordt


Dat er vrede op aarde is  Amber
Meemaken dat er nooit iemand meer gepest zal worden. Respect voor iedereen

Klik hier voor een Picasa-carrousel met 999 bijdragen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten