zondag 16 december 2012

Me vriendje terug


Zondagmiddag aan de vooravond van de lezing van Marcel Metze in de Groene Engel onderstaande memobriefjes in de Osse bibliotheek aangetroffen.

Een wereld reis maken
Veel meer stilstaan én genieten van de kleine dingen in het leven!
Wil ik me vriendje terug
Een leven vinden
Mijn kleinkinderen zien opgroeien! (als ik ze mag krijgen)

Veel geld hebben!

Een dag zonder mijn chronische darmontsteking
Een geweldig leven hebben
Een avontuur beleven vol spanning en aparte dingen
Mee gedaan hebben aan piraterij of in zo'n film spelen
Dat mijn kleinkinderen gelukkig zijn en ook mijn kinderen
Het zien en beleven


Volledig mijzelf zijn
Met mijn kinderen naar de Molukken gaan!
In een musical spelen (of film) Judith

VIVERE ! (leven)
Alle boeken en kleren (natuurlijk mooie) hebben die er zijn
Net voor het moment van sterfte, de ultieme space gevoel ervaren
Juf worden en beroemd worden!!!
Zelf kunnen vliegen

Kindjes krijgen
In de adelstand worden verheven!
Niet naar school gaan!
Spelers Galatasaray ontmoeten!
In Turkije wonen! # Dream
Zayn Malik ontmoeten

Leuke dingen doen
Haça Gitmek en daarna naar New York
Mijn droom laten uitkomen en veel leuks doen met m'n vrienden en vader en moeder - Olivia 8 jaar


Dat ik 500 followers heb op Twitter. Help me daarmee Sumeyraaa
Zayn Malik (van One Direction)
Lekker een weekje naar de zon

Klik hier voor een Picasa-carrousel met 999 bijdragen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten