zaterdag 22 december 2012

Dat mijn kinderen gelukkig zijn en een fijn leven hebben

Teksten uit de bibliotheek van Ravenstein .

Gaan surfen in Australië of een grote dansshow voor 1000e mensen geven.
Wil ik mijn audoptie ouders ontmoeten.
Een pony krijgen en een villa

Wil ik met Sam op vakantie naar India en daar samen surfen
Nog een keer naar Tenerife met mijn familie en een gezond en leuk leven hebben (heb ik al hoor)
Een pony
Mijn kinderen op zien groeien tot pappa’s en ’n leuke en gezonde oma worden

Dolgraag in Schotland of Wales voor ’n tijdje op ’t platteland in een petieterig kleine cottage wonen
Een keer vliegen ....!! Echt zelf vliegen of met het vliegtuig naar Canada en NY

Naar New York en ook een keer naar Australië met Kim of Renske
Dat mijn kinderen gelukkig zijn en een fijn leven hebben

Klik hier voor een Picasa-carrousel met 999 bijdragen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten