zondag 16 december 2012

Een weekje Schaijk

Collega Karin gaf vanuit de Schaijkse bieb aan dat tot vrijdag 14.12.2012 18.30 uur de volgende teksten zijn opgehangen. Opmerkelijk dat hierbij de eerste verwijzing naar (een) geloof zit. En een mooie wens voor onze bankiers. Aan de vooravond van Kerstmis.

Graag honderd jaar worden
Wil ik nog heel lang leven

Dat de welvaart wereldwijd eerlijk verdeeld mag zijn

Dat de mensen om wie ik geef dat weten 
Ik zou nog wel vere reizen willen maken
Iedere dag iemand een kompliment geven


Op vakantie gaan met mijn vriendinnen naar Curacao 
Alles gedaan hebben wat ik nog wil doen
Te voet naar Santiago de Compostella


Miljoenair worden





Gelukkig zijn zonder veel geld te hebben

Klik hier voor een Picasa-carrousel met 999 bijdragen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten