donderdag 20 december 2012

Dat mama en papa weer bij elkaar komen

Naarmate het aantal bijdragen groeit neemt ook het aantal kijkers én deelnemers toe. Mensen zijn kuddedieren. Niet altijd prima, vaak wel. Inmiddels merken we dat trouwe bezoekers van de Osse bibliotheek de wand in de gaten houden. Op zoek naar andere, verrassende bijdragen. Precies wat Candy Chang beoogde. Deel in de publieke ruimte 'dingen' met elkaar. Juist nu in deze donkere dagen voor Kerst. Opmerkelijk dat de eerste verwijzing naar God of 'iets' religieus nog moet worden geplaatst.
Vandaag op Picasa een album geplaatst waarop foto's van 135 memobriefjes staan. Dat album zal blijven groeien en - gratis tip - is wellicht iets om als screensaver tijdens een 'kerstbijeenkomst' aan te zetten. Levert ongetwijfeld stof aan om over te praten.


Mijn doelen behaalt hebben en met een gerust hart sterven
Naar mijn familie in Suriname!
Parachute springen  Yeeh

Een mooi leven geleid hebben
Vrede + liefdevol leven achterlaten!!!
Wereldvrede

Mijn dierbare goed achterlaten!
Veel vrienden krijgen en lieve vrouw + kinderen
Dat dierenmishandeling stopt!
Dat papa en mama weer bij elkaar komen en oma worden   Mirte 9 jaar

Afscheid nemen!
Een Gelukkig en leuk gezellig leven hebben. En mezelf inzetten voor een goed doel en dan hun leven redden
Shoppen op 5th avenue. En een keer tussen vak 410 zitten bij Ajax

Een wereld rijs maken  (leven)
Een miljoenair worden

Een gezonde en leuke tijd hebben
Genieten met mijn gezin en relaxen + minder zorgen
Gelukkig en gezond zijn
De ware ontmoeten  Floor

Respect voor mensen
Wil ik met mijn vriendinen uitgaan
Gewoon genieten   leven!!!
Mijn doelen behaalt hebben en dan met een gerust hart sterven

Mensen gelukkig maken en zelf gelukkig worden. Dat mama en papa weer samenkomen
Mijn leven geleefd hebben!
De wereld een beetje beter maken

Dat ik leuke kinde krijg  Ja
Lieve kinderen hebben

Veel meer stilstaan en genieten van de kleine dingen in het leven
Een gezonde en leuke tijd hebben

Klik hier voor een Picasa-carrousel met 999 bijdragen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten