donderdag 13 december 2012

12-12-12 in Oss

De oogst van woensdag twaalf twaalf twaalf in de Osse bibliotheek.


Alles van de wereld zien
Mijn droom uit laten komen en succes hebben en plezier hebben
Kerstvakantie
Filmregisseur worden
One Direction ontmoeten
Lieve kinderen hebben
Iemand gelukkig maken die ik niet ken
Mijn faalangst overwinnen
Mainstreet overwinnen


Gelukkig worden en gelukkig blijven XXXX Fleur
Vliegen zonder vliegtuig enz. enz.enz.
Iets bereiken
Iemand gelukkig maken die ik niet ken
Wil ik populair & slim worden
Ademen en leven! En goed me best doen en gewoon ene begrafenis
Mijn droom uit laten komen en succes hebben en plezier hebben
De wereld hebben verkend
Uit de Friendzone komen


Een puppy krijgen - een blonde en groot
Met me kinderen zijn en met me kleinzoon zijn
Een puppy krijgen van mijn ouders!
Een gelukkig en gezond leven hebben
Alles van de wereld zien
Iets hebben betekend voor iemand, maar liever nog voor de wereld
Een eigen paard krijgen - Kim (10 jaar)
Zien hoe groot Raf en Kobe worden




Joint smoken
Iets bereiken
Een hond krijgen   No dus
Profesor worden

Leven !
Een mooie mooie echt hele mooie land verkenning maken in Australië, Amerika, Duitsland!
Naar Mekka

Normaal worden
Actrice worden. En de wereld. Reizen om mensen te leren kennen laten zien dat ik besta. Een voorbeeld zijn. Dion

Klik hier voor een Picasa-carrousel met 999 bijdragen

1 opmerking: