vrijdag 1 februari 2013

Dat mijn familie gelukkig is. Ook zonder mij

In de bibliotheek in Ravenstein troffen we op woensdag de 30e januari 2013 onderstaande memobriefjes aan.

Met ons gezin in een camper Amerika verkennen
Al m'n kinderen bij elkaar en een huis om in te wonen. Omringd met liefde en een man die van me houd. En ik die van hem kan houden en ook van m'n kinderen

Dat mijn familie gelukkig is. Ook zonder mij
Voetballen bij Vitesse en dan naar Ajaz, PSG, Real en Bracelona
Leren te leven en genieten van mijn man en kind en de rest  mijn zus + man en kinderen opzoeken in NZ
Heel veel babykonijntjes knuffelen

Met mijn BFF NTV naar Parijs shoppen
Graag weten of er een hiernamaals is
Trouwen en kinderen krijgen
In New York wonen en een vakantie door heel Nederland
Dat ik rijk ben geweest

Dat ik magische krachten heb!
Met 't gezin op rondreis door Afrika
Veel gereisd hebben rond de wereld

Dat mijn familie en vrienden gezond en gelukkig zijn
Iets ontwerpen in New York en er super beroemd mee worden! En ik wil ook met al mijn vriendinnen, vrienden en familie voor altijd bevriend zijn?

En twee bijdragen uit de Heesche bibliotheek
Ales wilen mee maaken!!!
Gelukkig geleefd hebben. En ene danseres zijn geworden.  Een toekomstige danseres

Klik hier voor een Picasa-carrousel met 999 bijdragen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten