donderdag 7 februari 2013

Dag zeggen

Nu de wanden in de verschillende bibliotheken zijn ontmanteld rest nog de nagekomen memo's naar voren te halen. Toevallig hing in in Oss een briefje met de korte tekst "Dag zeggen". Alhoewel als slotakkord is de uitspraak :"een gevoelig lied zingen" ook niet verkeerd. Zeker als het voor een gevoelig publiek is.
In dit artikel worden zoals gezegd de laatste memo's bij elkaar gebracht. Op een later tijdstip zullen op dit blog artikelen worden geplaatst om dit geslaagde project nader te belichten.

Nog een keer naar Australië
Een huis bouwen voor mama
Moeder zijn en kinderen  hebben en oma zijn

Nog een keer me vriend zien
Zo oud mogelijk worden en mens zijn en kinderen hebben
Een gevoelig lied zingen voor een gevoelig publiek

Naar Afrika & Dat weten wanneer het gebeurt
Koekje sbakken en 1D zien en Nina knuffelen
Dag zeggen
Stoppen met werken

Gelukkig zijn + cool zijn
Goed leven
Uh moeilijk ..... ik wil soiso 1 kind, een man. Gelukkig worden. Zorgen dat de wereld beter word. Zorgen dat mijn vriendinnen een man krijgen

Alles hebben gedaan wat ik wil doen!
Een echt leven leiden
Kunnen toveren (dan kan ik zorgen dat ik niet dood ga)!
DE liefde van me leven hebben  Sjoerd ik mis je

Dan ga ik naar vakantie met mijn vrienden naar vakantie
Een goed en gezellig leven hebben!!!
Een random post zetten (did it!)
Iets hebben betekend voor iemand, maar liever nog voor de wereld!

Een leuke tijd en de lolligste dingen doen met Floor en Isis
Zorgen dat iedereen het goedkrijgt

Mijn dierbaren goed achterlaten!
Surfen met vriendinnen en een leuke man met kinderen
Al mijn vriendinnen uitnodigen om een reis naar de maan te maken

Een 2e kind. Surfen met vrienden en een gezin stichten
Wil ik nog even genieten van hele kleine dingen!
Dat iedereen gelukkig is en vooral ook blijft!

Klik hier voor een Picasa-carrousel met 999 bijdragen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten