dinsdag 15 januari 2013

Nieuws horen over gulle bankbestuurders

In de bibliotheek van Schaijk hangen veel memobriefjes. Verschillende bezoekers maakten een opmerking over Tim, een jongen die zwaar ziek is en waarvoor binnen de gemeenschap (financiële) steun gezocht wordt. Ook is opvallend dat veel bijdragen beginnen met het woordje "dat". Voorbeeld doet blijkbaar volgen.


Dat ik geleerd heb te leven in het nu!
Dat ik profvoetballer wordt
Dat Tim gezond is
Dat alle mensen gelukkig zijn
Dat Tim een leuk leven krijgt

Dat Tim beter wort Tegen zijn strijt
Nog héééél veel genieten!
Vreede
Een middel tegen kanker uitvinden
Gelukkig en gezond blijven

Niet gepes worden
Genoeg vriende hebe
Niet gepest en niet vermoord worden!
Gelukkig door het leven gaan!
Een vliegreisje maken
Graag 100 jaar worden
Een gelukkig leven lijden!
Dat iedereen in Jezus mag gaan geloven!

Nog héél véél leven en doorgeven aan anderen!
Genieten van mijn kleinkind dat nog geboren moet worden!
Graag een hond hebben
Mainstreet ontmoeten
One Direction te ontmoeten
Nog lang leven

Bij mij cavia Knabbel blijven en gelukkig zijn
Bij mij hond blijven
Het Noorderlicht zien
In de Efteling wonen Anne 7 jaar
Met Gijs trouwen
Mijn kinderen zien opgroeien tot zelfstandige, evenwichtige, gezonde en gelukkige volwassenen die iets goed aan onze wereld kunnen toevoegen.
Veel wonderen zien doordat ik geloof dat Jezus gekomen is om zieke kinderen en mensen te genezen!
Vrede en tevredenheid voor alle mensen

Een leuke man \ partner vinden!
Nog heel lang leven
Helemaal uit vrije wil leven en mijn dromen nastreven!
Vertellen dat er nòg een leven is na de dood: door Jezus!
One Direction ontmoeten
Dat al me wensen uit komen

Nog heel veel van mij kinderen en kleinkinderen en alle dingen genieten
Tevreden zijn met wat je kunt, hebt en wie je bent!
Goet en gelukig leeven hep gehat  veel liefs Tatum
Een eige paard   Eva
Proberen elke dag in 't nu te leven!!

Nog zeggen tegen mijn man, mijn kinderen, kleinkinderen en vrienden: "Bedankt voor alle keren dat ik zo blij werd van jullie.
Dat Tim beter is. Mijn kleinzoon
One Direction Niall Louis Harry Zayn Liam
Rust
Mijn passie(s) volgen

Een opgeruimd huis
Dat de mensen om wie ik geef dat weten. En ik zou nog wel verre reizen willen maken.
Nieuws horen over gulle bankbestuurders die geld geven aan minderbedeelden
Liefde zijn

Dat er vrede is op aarde  Nanne 8 jr.
Vertellen dat het beste deel nog moet komen n.l. na de dood bij Jezus
Een eigen paard  Zoeg
Een keer naar Spanje

Een boek schrijven dat 't verschil maakt
Dat er iemand naar me komt kijken  Jesper  5 jr.
Dat dierenleed uit de wereld is
Zeggen dat je ook na de dood eeuwig kunt leven!
Nog heel veel liefde geven
Naar Nieuw-Zeeland gaan

Nog heel veel geluk voor iedereen proberen te zorgen - Leven - Alle continenten hebben bezogd - Vragen hebben beantwoord  - Mijn doel bereikt hebben
Ik wil graag lief zijn voor de mesen
Een rustig leven net veel genieten .....

Heel lang ontzettend geniete van mijn kleinkinderen
Heel lang leven!!!

Een gelukkig en gezond leven

Klik hier voor een Picasa-carrousel met 999 bijdragen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten