vrijdag 4 januari 2013

Dat ik er het beste van gemaakt heb

Bijdragen uit Schaijk, Nistelrode en Oss.

Twee bijdragen vielen op:

Alleen mensen ontmoeten met lange lontjes

Van elke dag kunnen zeggen dat ik er het beste van gemaakt heb

Met Twan trouwen
Wil ik journalist worden
Een eigen paard!!
Vera nooit meer kwijt!!!

Veel geld en een huis
Veel geld en vrede op aarde
Dat de meeste mensen om mij heen weten dat ik van ze hou en hield
Mezelf kunnen accepteren

Ik wil in de krant staan met de nieuwjaarsduik
Een man hebben
Op een olifant hebben gezeten & een gezellig en gezond leven gehad hebben
Naar Ovo fest

Alleen mensen ontmoeten met lange lontjes
Beroemd worden
Een nieuwe diersoort ontmoeten en hem naar mij vernoemen
Een strip schrijfen van Donal Duk   Jee

Iedereen geluk wensen
Rijk worden in alle opzichten

Dat mamie niet meer dood is
De marathon van NY lopen
Veel mooie muziek luisteren

Met een Jeep (met daktent) door Afrika reizen
Zorgen dat mijn brein in beweging blijft

De Hobbit zien
Avant qua je mourûs, je veux faire un voyage en but de visiter tous les pays francophones dans le monde.  (voor ik zal sterven wil ik alle Franstalige wereld in de wereld bezoeken)
Verkering en 2 kinders  I love Diego

Motor rijbewijs halen!
Nog een keer verliefd zijn

Goed zijn voor mezelf en anderen
Nog héél véél leven en doorgeven aan anderen!
Naar Nieuw-Zeeland samen
Ervan zeker zijn dat ik met haar dood ga ...

Trouwen met Rein
Tevreden zijn met wat je kunt, hebt en wie je bent!!
Naar Japan !!
Een wereldreis maken & Hajj doen
Een leuk leven leiden

Leven in het hier en nu
Dat 't weer gezellig wordt met mijn puberdochter!
Dat ik heel trots op mijn broertje ben
Aangenomen worden op MaaslandCollege
 Van elke dag kunnen zeggen dat ik er het beste van gemaakt heb

Mijn naam vereeuwigen voor mijn fans
Een gelukkige vrouw en kinderen die van mij houden
Optreeden in ene konsert  Jelle  1
In een bad met hagelslag zitten

Heel veel
Een leuk leven met mijn zusje en lang gelukkig en gezond leven
De ware ontmoeten en weten of er een hemel is

Mijn 100e verjaardag vieren
Trouwen met Joost

Klik hier voor een Picasa-carrousel met 999 bijdragen



Geen opmerkingen:

Een reactie posten